agores apo to ebay

Ebay-Aliexpress Haul - Οι αγορές μου απο το EBAY-Aliexpress !

4:34 μ.μ.


Γειά σας :)
Έβαλα αυτό το ποστ γιατί πιστεύω ότι αρκετοί είμαστε που ψάχνουμε ασφαλές αγορές στο internet και ως γνωστόν το Ebay ακούγετε αρκετά και είναι αρκετά φτηνό σε μερικά προιόντα . Εγώ προσωπικά το ΛΑΤΡΕΥΩ!!!! Έχω από το 2009 με 2010 που κάνω αγορές στην αρχή δεν το εμπιστευόμουν γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ίντερνετ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Έχω πάρει αρκετά πράγματα και από τα περισσότερα είμαι αρκετά ευχαριστημένη.

Οι αγορές που έχω κάνει : ρούχα,αρκετά κοσμήματα,παπούτσια, τσάντες,καλλυντικά,αξεσουάρ,θήκες για το κινητό , διάφορα gadget και άλλα πολλά ... παρακάτω σας έχω μερικά :)

Παρακάτω έχω και τα link από όπου τα πήρα αλλά μερικά έχω πάρα πολύ καιρό που τα έχω αγοράσει και δεν τα βρίσκω ... :/ Και μερικά είναι αρκετά χρησιμοποιημένα πχ. καλλυντικά όπως φαίνονται στις φωτογραφίες .

First post : 
http://lo0kb0ok.blogspot.gr/2014/04/ebay.html





Μου είναι πολύ μικρά :(


Revlon ColorStay Foundation Oily/Combination Skin Sand Beige 180 SPF15, 30ml 

Είχε αρκετό μέσα αλλά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα και τελειώνει . :)




Το έχω λατρέψει , το ροζ το χρησιμοποιώ για τους μαύρους κύκλους (είναι αρκετά καλό) , το πράσινο για τα σπυράκια-κοκκινίλες (τα εξαφανίζει όλα , δεν το περίμενα) και το κίτρινο για να φωτίσω το μέρος κάτω απο τα μάτια κ.α 
Εγώ τα χρησιμοποιώ αλλιώς είναι ανάλογα με τις ανάγκες σας και πως ταιριάζουν με το χρώμα του δέρματος σας :)


Bag: --> ebay











Aliexpress






You Might Also Like

0 σχόλια