ταλαιπωρημάνα και ξηρά μαλλιά

Προιόντα για τα μαλλιά

6:45 μ.μ.


Γεια σας :)
To σημερινό ποστ έχει να κάνει με μαλλιά ! Διάφορα προϊόντα που χρησιμοποιώ εγώ αυτόν τον καιρό στα μαλλιά μου και κάποιες diy θεραπείες που κάνω με υλικά από την κουζίνα μου.
Αρχικά να σας πω ότι τα μαλλιά μου είναι ξηρά στις άκρες λόγο ότι τα ισιώνω αρκετές φορές ( κακός) :( , μου έπεφταν και τώρα έχουν θρέψη και δυναμώση . Δεν είμαι ειδική απλώς είδα μερικά πράγματα στο internet που τα δοκίμασαν και αλλά κορίτσια και είπα να δοκιμάσω και εγώ .

Τι έχω κάνει ώστε να δυναμώσουν τα μαλλιά μου και ταυτόχρονα πύκνωσαν ,δεν μου πέφτουν.
2 Φορές την εβδομάδα έβρασα ελάχιστα λίγο ελαιόλαδο και το έβαζα από την ρίζα μέχρι τις άκρες και έκανα μασάζ στις ρίζες για 2 λεπτά και έπειτα έβαζα σκουφάκι ώστε να κρατήσει την θερμοκρασία και να ανοίξουν οι πόροι της κεφαλής και να απορροφήσει.
 Είδα αποτελέσματα μέσα σε ένα μήνα με δύο μήνες . Πλέον δεν το κάνω αλλά μόλις δω ότι μου πέφτουν αρχίζω πάλι .
Απλώς μερικές φορές λαδώνουν πολύ εύκολα τα μαλλιά , όσες λαδώνουν εύκολα τα μαλλιά καλό είναι να μην το κάνετε :/


Έχω δοκιμάσει :
Mαγιονέζα με μία κουταλιά λάδι (είναι εξίσου καλό)


Προϊόντα που χρησιμοποιώ τώρα :


Conditioner Color instinct: 
Δύο χρόνια τώρα χρησιμοποιώ το conditioner της color instinct ξεμπερδεύει τα μαλλιά και τα κάνει πολύ μαλακά.

Hair mask Echo: 
Δεν είδα κάποια αλλαγή στα μαλλιά μου. Απλώς μυρίζουν ωραία και ήταν απαλά για μια -δυο μέρες.

Argan Oil από τον Γαλαξίας:
Το πήρα πρόσφατα, το έχω βάλει 2-3 φορές . Όταν φριζάρουν βάζω λίγο στις άκρες και γίνονται απαλά και δεν πετάνε . Μου τα κάνει λίγο λιπαρά στη δεύτερη μέρα. Για ώρες .

Hair mask Herbal essences για ξηρά / ταλαιπορημένα μαλλιά:
Από την πρώτη κιόλας χρήση τα μαλλιά μου άλλαξαν , τόσο απαλά δεν τα είχα ξαναδεί , μυρίζουν υπέροχα, γυαλίζουν .





You Might Also Like

0 σχόλια