Beauty

Beauty haul

6:46 μ.μ.




Προϊόντα για μακιγιάζ που αγόρασα πρόσφατα. 

Γεια σας :) 
Τι κάνετε ? Ελπίζω να είστε καλά . Σήμερα θα σας δείξω κάποια προϊόντα που αγόρασα πριν λίγο καιρό και αυτές τις μέρες . Διότι σε μερικά μαγαζιά καλλυντικών είχε μερικές προσφορές.
Αγόρασα αρκετές κρέμες μπορώ να πω :P Τις είδα όλες και ήθελα να δοκιμάσω μερικές διότι είχα ακούσει αρκετά για τις συγκεκριμένες. Είναι και οικονομικές.
Επίσης αγόρασα δυο concealer της σειράς catrice. Όπου πλέον έχει γίνει η αγαπημένη μου εταιρία , διότι έχω δοκιμάσει αρκετά προιοντα και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη. Και ένα κραγιόν απο την εταιρία sixteen.
Επειδή έχω λιπαρή επιδερμίδα έψαξα διάφορα foundation ,είδα διάφορα βιντεάκια στο youtube και άκουσα αρκετά καλά λόγια για το foundation της L'oreal το infallible 24H matte . Έχω περίπου 3 μήνες που το φοράω και το λάτρεψα, κρατάει σίγουρα 6 ώρες χωρίς φρεσκάρισμα. Που για εμένα έχει μεγάλη σημασία γιατί γίνετε λιπαρό πολύ γρήγορα. Έχει ματ υφή , καλύπτει μέτρια τυχόν ατέλειες . Αλλά δεν πιστεύω οτι είναι κατάλληλο για το καλοκαίρι διότι πρόσφατα που είχε αρκετή ζέστη άρχισε να αλλοιώνετε μετά απο 5 ώρες περίπου.


------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------





L'Oréal Paris Infallible 4HR Matte Foundation


Έκανε 13 ευρώ απο τα Ηondos Cender



Catrice Liquid Camouflage Concealer 020


Έκανε 3,99 ευρώ και το πήρα από τα beauty free




Sixteen Matte Lip Gloss No 532


Έκανε 3,50 ευρώ και το πήρα από τα beauty free




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Bioten Skin Moisture Day Cream with UV filters


Έκανε €4.78 και την πήρα από τα beauty free

Kρέμα ημέρας Bioten Skin Moisture.Είναι υπέροχη κρέμα,την φοράω καθημερινά. Πριν το μακιγιάζ βάζω ελάχιστη ποσότητα και νοιώθω ποιο ελαφρύ το μακιγιάζ μου. Αλλά και μετά το ντεμακιγιάζ την χρησιμοποιω και αυτόματα νοιώθω το πρόσωπο μου ποιο φρέσκο ,απαλό , λείο και ενυδατωμένο αρκετά. Και παρότι έχω λιπαρή επιδερμίδα δεν βγάζει λιπαρότητα. 



Nivea Ενυδατική Κατά των Ρυτίδων Κρέμα Νύχτας


Είναι κρέμα νύχτας την τοποθετώ κάτω από τα μάτια και στην περιοχή του ταφ. Την χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες και βλέπω ότι στις γραμμές όπου δημιουργούνται ρυτίδες είναι ποιο σφριγηλό το σημείο.

Έκανε 10€ και την πήρα από τα beauty free



Garnier Skin Naturals Moisture + Matte


H συγκεκριμένη απευθύνεται σε μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες και είναι η πράσινη της σειράς.
Είναι αρκετά ενυδατική,αφήνει απαλό το δέρμα για ώρες. Απορροφάτε γρήγορα,έχει ένα απαλό άρωμα και δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα αλλά είναι αρκετά καλή. Πριν το μακιγιάζ μου την χρησιμοποιώ και μπορώ να πω ότι δεν μου αφήνει λιπαρότητα μετά από ώρες. 

Έκανε 5€ και την πήρα από τα Hondos Center



ΒΙΟΤΕΝ Skinnergy Break Free


Η νέα ενυδατική της ΒΙΟΤΕΝ λέγεται Skinnergy Break Free και είναι ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες 20-30 ετών. Έχει ελαφριά υφή που απορροφάται εύκολα και αφήνει ματ τελείωμα. Προσφέρει αρκετή ενυδάτωση , έχει αντηλιακή προστασία SPF15.

Έκανε λιγότερο από 6€ και την πήρα από τα beauty free



---------------------------------------

Σίγουρα σας προτείνω να τα δοκιμάσετε όλα τα νέα προϊόντα της Bioten και είμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψετε όπως κι εγώ και αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μου.
Έχω χρησιμοποιήσει και άλλα αρκετά προϊόντα της σειράς όπου θα σας τα ανεβάσω σύντομα.






You Might Also Like

0 σχόλια