ebay αγορές

Οι αγορές μου από το Ebay !

6:45 μ.μ.

Γειά σας :)

Έβαλα αυτό το ποστ γιατί πιστεύω ότι αρκετοί είμαστε που ψάχνουμε ασφαλές αγορές στο internet και ως γνωστόν το Ebay ακούγετε αρκετά . Προσωπικά το ΛΑΤΡΕΥΩ!!!! Έχω από το 2009 με 2010 που κάνω αγορές στην αρχή δεν το εμπιστευόμουν γιατί όπως και να το κάνουμε είναι ίντερνετ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Έχω πάρει αρκετά πράγματα και από τα περισσότερα είμαι αρκετά ευχαριστημένη.  Μερικές αγορές μου δεν έχουν φτάσει ΠΟΤΕ και μία φόρα μου ήρθε κάτι σπασμένο τώρα αυτό μπορεί να είναι λάθος του πωλητή ή του κούριερ.
Για να κάνω αγορές στο ίντερνετ έκανα μια προπληρωμένη κάρτα για το ίντερνετ για να είμαι σίγουρη ότι παίρνουν όσα χρήματα λένε και να μην γίνει τίποτα. 
Εγώ μετά από τόσο καιρό το εμπιστεύομαι δηλαδή σας το συνιστώ έχει πολύ καλά πράγματα σε προσιτές τιμές μπορώ να πω ότι είναι αρκετά έμπιστο.

Οι αγορές που έχω κάνει : ρούχα,αρκετά κοσμήματα,παπούτσια, τσάντες,καλλυντικά,αξεσουάρ,θήκες για το κινητό , διάφορα gadget και άλλα πολλά ... παρακάτω σας έχω μερικά :)


Πήρα και για κάποιες φίλες μου γυαλιά . 
Με leopard λεπτομέρειες










You Might Also Like

0 σχόλια